קידום אורגני לאתרי וורדפרס

המאמר הבא הולך לעסוק בקידום אורגני, הלוא הוא אחד הכילים המתקדמים לבעלי אתרים בעולם.

תחום קידום האתרים התחיל לפני למעלה מעשור, 

בעבר גוגל היה טיפש יותר, החשיבות לתוכן הייתה דלה

ואם פתחתם עמוד באתר שנקרא : ״עורך דין מומלץ״ 

סביר להניח שתוך זמן קצר הוא היה נמצא בעצוד הראשון.

 

עברו לא מעט מים בנהר, גוגל השתדרג משמעותית ואיתו הבינה המלכאותית.

עדכונים רבים אשר שדרגו את תוצאות החיפוש ויצרו מעיין צדק.

למה צדק? כי רק אתרים שבאמת מגיע להם נמצאים בעמוד הראשון בביטוים המשמעותיים.

 

אבל רגע. בואו נתחיל מההתחלה.

אנחנו סוכנות לשיווק באינטרנט המתמחה בקידום אורגני לאתרי וורדפרס.

אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים ואפשר להגיד שגם טובים בו.

במשך השנתיים האחרונות קידמנו עשרות אתרים ״וניצחנו״ במילות מפתח משמעותיות בגוגל

חלק מן המילים: ״קניית בגדים אונליין״, ״בר מצווה בכותל״ ועוד ועוד.

 

איך עשינו את זה? 

 

פשוט מאוד, עבודה קשה, תכנון, אתרים מדהימים עם תוכן שמניע לפעולה וחברה אחת ״קטנה״ בשם גוגל שסרקה וקראה את האתרים שלנו בצורה נכונה (בכל זאת,לגוגל יש הנחיות ברורות לאיך אתרים צריכים להופיע במנועי החיפוש) 

החל מעבודת תוכן, ועד לצקליסטים טכניים שמתבצעים על האתרים שלנו מידי יום. עשרות אלפי בדיקות (כן,כן אנחנו ממש לא מגזימים).

 

3 דברים שאנחנו מקפידים עליהם בתהליך קידום:

 

  1. שהאתר יהיה בנוי בוורדפרדס! עם כל הכבוד לוויקס(ויש המון כבוד) האתרים שנבנים בוויקס פשוט לא מספיק טובים לקידום בגוגל מהרבה סיבות, בינהן הגישה לקוד האתר שמוגבלת ועוד.בנוסף אנחנו מכירים את וורדפרס כל כך טוב, אין דבר שלא ראינו בוורדפרס. אין דבר שלא ניסינו ואין תקלה (טפו טפו טפו) שלא הצלחנו לסדר.
  2. שבעל העסק מבין את התהליך אליו הוא נכנס, קידום אורגני הוא לא תהליך של שבוע שבועיים וגם לא של חודש חודשיים. תהליך קידום אורגני לוקח ברובו בין 4-6 חודשים בהם רואים תוצאים משמעותיות ומתחילים לקבל לידים אורגנית. לכן אנחנו תמיד מקפידים שבעל העסק יבין את התהליך אליו הוא נכנס ויהיה מחוייב אליו לא פחות ממה שאנחנו מחוייבים, ותאמינו לנו, אנחנו סופר מחוייבים.
  3. שיש עם מה לעבוד – זה אולי נשמע קליאשתי אבל ללא ספק, כשאנחנו בוחרים פרוייקט לקידום אורגני אנחנו חייבים לדעת שנוכל להצליח. למה? מהסיבה הפשוטה שכמו שהלקוח רוצה להרוויח כך גם אנחנו, ולכן לא ניקח לעולם פרוייקט קידום אורגני (או כל פרוייקט אחר) שאין לנו סבירות גבוהה מאוד שנצליח בו, כמו שישנם מקרים יוצאי דופן אך באופן כמעט מוחלט אנחנו יודעים מתי נוכל להצליח ומתי הלקוח צריך ללכת לסוכנות אחרת.

 

מה אנחנו מוודאים בקידום אורגני?

 

תשתיות-
האתרים שלנו נבנים בתשתיות מעולות, שרתי אחסון מהירים, הכוללים תמיכה מלאה וגיבוי, כלים ותוספים אשר מסייעים לגוגל לקרוא את האתר טוב יותר ועוד ועוד. 

 

אופטימזציה on page-

אמנם קליאשתי אך מנסיון, כאשר כנעשית עבודת קידום אורגני כמו שצריך לתגיות המטא, בינהם טייטלים כותרות H1, היררכיה נכונה, מפת אתר הטמעת מערכות ועוד, התוצאות תמיד משתפרות (כמובן שתלוי בתחום התחרות), בקיצור כדאי וחובה לוודא שלא מפספסים כלום.

 

בניית קישורים- 

 

למרות שגוגל אוסר, חובה לנסות ולקבל קישורים מאתרים בתחומים משיקים.
כתבה באתרי חדשות ברוב המקרים תתן את המענה, רישום לפורטלים יעזור בהחלט וגם עמודי הפייסבוק והאינסטגרם צריכים להפנות ככל שיותר לאתר האינטרנט.

 

אסטרטגיית תוכן –

אסטרטגיית התוכן שלנו מושפעת כמובן ממחקר מילות המפתח שאנחנו עושים, אנחנו נכוון איזה תכנים תצטרכו לייצר בהתאם למחקר מילות מפתח שנעשה.

 

 

בקיצור קידום אורגני לא מתאים לכל עסק וממש לא לכל אתר, אבל לאלו שכן היינו ממליצים להתחיל כבר אתמול בתהליך.