‎5 טיפים לניהול קמפיינים כמו מקצוענים - Lead us - ליד אס

‎5 טיפים לניהול קמפיינים כמו מקצוענים

המאמר הקרוב עשוי לעשות לכם סדר ולהעניק לכם 5 טיפים שנכתבו בדם יזעודמעות הקשורים לעולם הPPC,הלוא הוא עולם הפרסום הממומן.

קודם כל מהו פרסום ממומן ומהי האפקטיביות שלו?

פרסום ממומן בגוגל, בפייסבוק ובאינסטגרם, בטאבולה ובאווטבריין ואפילו, בלינקדאין, הינו כלי משמעותי לבעלי עסקים וגם לאנשים פרטיים אשר רוצים להגיע לחשיפה גדולה, למכירות רבות ובגדול? לתוצאות משמעותיות מהפרסום שלהם בדיגיטל.

המאמר שלפניכם יציג לכם 5 טיפים אשר נכתבו על ידי קמפיינרים מובילים בתחום, חברת Leadus הינה חברת שיווק דיגיטלי בוטיק, כזה שמביא תוצאות ומגדיל הכנסות לבעלי עסקים, מוזמנים להיכנס לסיפורי ההצלחה שלנו (או כמו שאנחנו קוראים לזה Case studies)

להלן 5 הטיפים :

טיפ 1 – מעקב המרות!

בכל קמפיין חשוב למדוד את האפקטיביות של מה שאתם עושים, מעקב המרות הוא נכון מדוייק יתן לכם את התשובה לכך.

ישנם כמה סוגי מעקבי המרות, לרוב אנו משתמשים בתכנת Tag manager של גוגל, כדי לעקוב אחר פעילויות שונות שהגולשים מבצעים לאחר שנחשפו למודעות שלנו. 

איזה פעולות לרוב מעניינות אותנו? 

– כמה מן הגולשים רכשו או מילאו פרטים דרך מודעה ספיציפית.

– כמה מן הגולשים לחצו על הלינק של כפתור הוואטסאפ

– כמה שיחות טלפון קיבלנו דרך הקמפיין 

– כמה לידים (מילוי טופס או שיחת טלפון) קיבלנו באופן יחסי

– מהו אחוז ההמרה? אחוז ההמרה הינו סה״כ כל הלידים שהתקבלו מסה״כ כל האנשים שנכנסו לאתר האינטרנט/דף הנחיתה.

טיפ 2 – AB Testing- 

גם אם תשאלו את המשווקים הגדולים בעולם הם יגידו לכם ששיטת הAB Testing היא השיטה הנכונה ביותר למדוד אפקטיביות של מודעות בקמפיין, אנחנו נסביר :

דמיינו שיש לכם קמפיין לרכישת בגדים, המודעה הראשונה הינה מודעת סרטון מדהימה של לקוח שממליץ לרכוש את המוצר, מודעה זו תגיע לקהל של הורים בגילאי 30-45 לילדים קטנים (בגילאי 2-8) 

המודעה השנייה הינה גרפיקה יפה שמציעה מבצע/רכישה דרך קוד קופון באתר.

היא מיועדת לקהל רווקים בגילאי 21-35.

שיטת הAB Testing אומרת: תעלו את שתי המודעות, תנו להן לרוץ כמה ימים ולהופיע לשני הקהלים, המודעה שתייצר ביצועים טובים יותר תהיה המודעה שתישאר ואילו המודעה השנייה תוחלף במודעה אחרת. 

כך ניתן להגיע למקסום הקמפיינים והפרסום הממומן שלכם. 

טיפ 3 התאימו את המסר לקהל היעד

גם אם תעירו אותנו מתוך שינה ותגידו שאתם רוצים למכור דרך האינטרנט, או לייצר פניות לעסק מסויים. אנו קודם כל נבין היכן מבלה הקהל שלכם.

דוגמא קצרה מעולימנו:

עסק מוכר בתחום הצימרים, פנה אלינו לשיווק באינטרנט.

קהל היעד שלו, נמצא בפייסבוק ובגוגל תחת חיפושים שונים.

בעל העסק דרש שנתמקד באינסטגרם (למרות שקהל היעד שלו לא נמצא שם!) והתוצאות בתחילת העבודה לא היו מספקות, לידים יקרים (מעל 80 שח), אנחנו בתוך זמן קצר המלצנו לאותו לקוח לא לפרסם באינסטגרם ולעבור לפייסבוק ולגוגול משום שקהל היעד שלו נמצא שם.

התוצאות לפניכם: המחיר לליד ירד ל24₪, כמות הלידים הוכפלה ב-4 (!) בתקציב כולל של 5,000₪ בחודש.

יתרה מכך, אחוז הסגירות ללידים שהתקבלו היה גם הוא גבוה וזאת משום שסה״כ הבנו באיזו פלטפורמה קהל היעד נמצא 🙂

טיפ 4 – בניית Trust

נסו לייצר אמון בפרסום:

מכירות מתבססות על אמון, כנ״ל לפרסום באינטרנט.

הצלחתם לייצר אמינות באמצעות אתר טוב, דף נחיתה שבנוי כמו שצריך עם תוכן איכותי, אמיתי ואובייקטיבי.

שלבו משפיענים, שלבו את הבידול האובייקטיבי שלכם :

שנות ותק, לקוחות ממליצים (עדיף בוידאו), ערך אמיתי שהמוצר או שהשירות שלכם נותן ועוד.

טיפ 5 –אופטימיזציה,אופטימזציה,אופטימיזציה!

אופטימיזציה = מיטוב.

המיטוב הוא הבסיס של הקמפיינים, בין אם לקחתם סוכנות שתנהל את הקמפיינים והפרסום הממומן עבורכם, ובין אם אתם רוצים ללמוד לעשות זאת לבדכם. 

אופטימזציה היא שם המשחק, 

להבין מה המודעות שעובדות טוב יותר ומה פחות (כמובן שאת המודעות שעובדות פחות טוב חובה לסגור), השוואה לביצועי קהלים (בדומה לAB Testing) 

בקיצור, פרסום ממומן הוא כלי מבורך עבור בעלי עסקים, מנהלי מוצר, חברות ועוד.

הוא חיוני לצורך יצירת לקוחות חדשים ויתרה מכך גם אפקטיבי למי שיודע לנהל אותו נכון בדגש על ROI (החזר ההשקעה) אותו מצליחים לייצר.

לכל שאלה ניתן לפנות אלינו בטופס שכאן למטה, אנחנו נשמח להמליץ לכם באהבה גדולה וכנות אמיתית על סמך נסיון רב בקמפיינים שעלו במאות אלפי שקלים רק בחודש האחרון:)